Bellys Place

- 7 September - Lite sämre

2010-09-07 @ 21:04:46

Dagen kunde inte varit sämre. Varför fryser jag så mycket som jag gör?:/ Är så kall jämt o lila/blå på huden + att tidigare idag domnade mitt ena finger bort så kall jag är!! va i helvete..detta suger balle. Har dessutom varit trött hela dagen o inte varit så fullt koncentrerad i skolan som jag hade velat. Orkar inte stå för länge o har gäspat typ efter varje mening jag sagt så trött jag varit... Ja, mitt mående går upp o ned hela tiden. Man ska inte vara alltför glad när man mår okej. >.< Bortsett från allt det här va skoldagen bra, träffar som vanligt underbarlingarna;) Det va bara på morgonen det "bara" va Maria som jag umgicks o pratade med, när dom andra kom tillbaka till skolan va det massa liv runt mig resten av dagen hehe. Värre blir det imorgon när min klass e tillbaka höhö..Fast ser då inte fram emot morgondagen.. vi ska hoppa över precis ALLA lektioner för att lyssna på olika partier o sen ska dom ha debatt i slutet av dagen.. e det tråkigt eller e det tråkigt? Vet inte va jag ska rösta på..o vet ni varför? För jag har aldrig intresserat mig o lär inte göra de för att jag fyllt myndig. Inte för att låta negativ, men jag tycker helt enkelt att det bara e en viss tid på året som dom e engagerade o allt e sååå viktigt, sen e det skit samma liksom. Det enda jag hoppas på e att dom som har det tufft som inte kan arbeta får det bättre än dom har det nu. Man ska aldrig vara så säker på att man aldrig hamnar i den sitsen själv! Aja..
Dags att slappa lite till sen sova...


Bli okej snälla, jag finns <3

Permalink Allt & Ingenting Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback