Bellys Place

- BM, Gyn o blaaaa. -

2010-09-03 @ 17:26:54

Efter skolan idag träffade jag en Barnmorska. Har fått tid på Gyn den 30 September!! Seriöst?! Det stör mig så in i helvete att dom inte bara tog det med en gång i Helsingborg, nu ska jag vänta i ca 4 veckor på att få bli undersökt o eventuellt få veta var skon klämmer! Fucking jävla skit sjukvård. Blir bara arg på det här..Aja.. Ikväll ska jag en runda till Nattiz, och umgås. Blir kanske att ta en öl eller två ute på Saloon, med några stycken. Men får se vad jag orkar, är ju inte helt stabil som ni vet, och mycket mycket trött o efterbliven idag! Lär återkomma senare, orkar inte skriva mer nu och har nog mer att komma med ikväll;)

Permalink Allt & Ingenting Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback