Bellys Place

- 6 September - Skola and Salsa;)

2010-09-06 @ 21:56:39

Wiie, e helnöjd med denna dagen! Och konstigt nog tyckte jag det var skönt att sitta o studera matte från 12.00-15.00 idag, inte likt mig.. men antagligen för att jag slapp springa runder o yra. Vi öppnade butiken i skolan idag också, det gick så bra så att det blev inga kunder..hahaha. Sedan blev det inget möte idag heller *skönt*, var i Helsingborg kanske 17 tiden, fick ett par nya skor o så va det bara att köra till dansen.. Det gick toppen! Dock ska jag träna på den jäkla högersnurren här hemma,haha.. Den e svår:/ Ser fram emot nästa lektion!:D
Måste stolt meddela att nu går vi in på 3:e veckan i skolan o jag har varit fullt aktiv där varje dag, utom sista lektionen på Onsdagen förra veckan o Torsdag, i o med sjukhusvistelsen.. men annars har jag varit duktig,hehe.. låter kanske knäppt "åh men tre veckor,big deal" ja det e de för den som inte orkat pressen med skolan o allt annat i livet samtidigt, som numera står på fötterna o gör sitt bästa fast man ibland bara vill dra täcket över huvudet o sova igenom hela dagen. Tänker fortsätta kämpa såhär, ibland lönar det sig att va envis;)

Nu e det dags att göra sig i ordning för the bed, o läsa en stund innan det e sovdags!

Permalink Allt & Ingenting Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback