Bellys Place

- 5 September - Söndags sysslor o Idol.

2010-09-05 @ 21:28:08

Det märks att det e Söndag, massor att göra då inför morgondagen. Just nu tvättar jag, sen blir det att packa idrottsväskan, skolväskan o andra kläder till Dansen som startar imorgon:D Ska verkligen ge både idrotten o dansen ett litet försök, idrotten får jag akta mig mer för både för att jag inte borde överanstränga mig för mycket o för min satans hand som ger ifrån sig läskiga ljud när jag gör vissa rörelser ;o men nu gör det inte så ont iaf. Så..när dom andra joggar, går jag fort mohaha. Salsan blir iaf enklare:) o så de jäkla mötet efter skolan o innan dansen, detta betyder att första gången jag kommer innanför dörren här hemma imorgon e senare på kvällen! Tröttvarning. Såhär mina damer o herrar,kommer mina Måndagar att se ut framöver..Greaat!;)
Funderar på att börja i någon kör, jag tar vilka dagar som helst bara inte Måndagar!:P Jag o min tjejkompis har nämligen en plan;) I April nästa år ska vi satsa på Idol!:D Då åker vi till Malmö så vi e där ca 12 på natten, köar där till kanske förmiddagen eller nåt sånt för att sen provsjunga:) Kommer bli en äventyrlig o rolig natt/dag för mig o den bäste!;)

Men nu.. ska jag göra nåt vettigt.

Permalink Allt & Ingenting Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback