Bellys Place

- 4 September -

2010-09-05 @ 14:51:05

Snacka om att man e lat.. orkade inte stiga ur sängen förrens 13.30 idag o så har jag ändå varit som om jag inte sovit alls.. Slumrar till lite överallt.. herregud. Men men, bortsett från detta mår jag helt ok fysiskt ikväll:) Sitter o tänker på hur det va förra året, vissa personer va man alltid med o vi hade hur kul som helst. Vi var tajta o stötta varann.. men utan förvarning har vissa människor bara försvunnit. Man e liksom "vän" på facebook men har inte talat på ja.. skit länge. Stört som fan. Man vill ju inte bara ta bort dom sådär heller, det gör liksom ont. Alldeles för tungt.. Jag vet att jag försökt ta kontakt med vissa, men dom verkar allt för upptagna med sitt nya liv, så det blir lite kall snack sen nada mas. Yeey, super. Är iaf glad att jag har dom vänner jag har idag. Som verkligen stöttat upp en, hittat på galenskap med en o grejer!:)

Permalink Allt & Ingenting Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback