Bellys Place

- 3 September - Skolan + tankar

2010-09-03 @ 09:30:16

Ah, då sitter man i skolan nu då på sin rast:) Idag e första gången jag får börja ta hand om kassan, provar mig fram och får låtsas kunder hihi:P Det e riktigt kul, men har en del att lära innan jag kan få riktiga kunder utan hjälp. Har börjat få smått ont i magen igen. Fyfan vad detta e tråkigt. Är ju inte nå vidare social heller, känner mig sjukt taskig:/ Men idag efter skolan ska jag med sällskap av Nattiz gå ner och beställa tid till gynundersökning.. Förhoppningsvis får jag snart svar på vad felet är på mig. Jag e liksom 18 år gammal, då ska man väl ändå inte gå runder med dessa besvären. Jag kom o tänka på att jag skulle ju ännu varit gravid nu, och pga omständigheterna där så kanske det uppstått en inflammation i "tjejorganen"? Risken finns, men i så fall e det ju akut o måste botas:/ Nu skulle jag varit i nästan vecka 25 (24+6) :'( Det gör ont i mig.. </3

Permalink Allt & Ingenting Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback