Bellys Place

- 2 September - Pizza & Skit.

2010-09-02 @ 21:11:36

Hello! Jäklar asså, funderar på om jag fått någon slags efter reaktion på sjukhusvistelsen,eller vad?! Har mått pyton.. skakis i hela kroppen, kände mig svimfärdig o hjärtklappning. Men ifs.. jag åt inte på ca 1 dygn, jag stod ut med en jäkla smärta, jag kände mig tom o ensam o sjukt deprimerad när alla lämnat rummet jag sov i o jag var alldeles själv o vilsen, sen alla funderingar om man blir opererad eller inte. Jisses! Kanske inte så konstigt att kroppen reagerar som den gör..Det har ju varit så mycket på den siste tiden. Men trots omständigheterna fick jag en mycket trevlig och mysig kväll med en god Pizza o härligt sällskap:) Ja.. den pizzan va nog den godaste jag fått på evigheter! Haha.. Njöt verkligen, o det tog inte lång tid förrens jag ätit klart. Trooo fan dee!:P Höll på att slumra till i soffan hos Nattiz, mohaha. Är så förbannat trött! Sorry guys, jag e nog riktigt osocial ikväll ._.

Nu ska jag små plocka här hemma, och göra i ordning för skolan imorgon.. tänkte ta fram förstoringsglaset o gå jakt efter en annan skolväska, e kraftigt trött på den jag har nu o den e bara jobbig. See ya!:)

Permalink Allt & Ingenting Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback