Bellys Place

- 10 September - Seglardag i Skälderviken

2010-09-10 @ 14:00:58

Ännu en vecka har man klarat av *peuh!* .. Imorse åkte jag o min klass ut till Skälderviken, för att segla/åka motorbåt. Var först vättskrämd o tänkte att detta kommer ju gå åt helvete, så klumpig som jag är! Haha. Sen fick jag för mig att båten skulle välta och jag inte skulle komma upp igen :$ Jisses! Men så blev det inte iaf! Tyckte det var roligare att åka motorbåten faktiskt. Ni vet.. jag o hastighet! Hihi. Där emellan fikade vi lite, jätte trevligt:) Sedan var det dags att åka tillbaka in till staden, och då var det dags för lunch. Den roliga dagen blev kort...för efter lunch så var det bild o sen slutade vi 12:50.. vilken jävla tid alltså! Seriöst.. Vad gör det om man går till 13.30 när man ändå har bild?:P Skit tråkigt hemma vid denna tiden juuu. Ajja.. Jag vet inte vad som händer i helgen, men vi får väl helt enkelt se!:)

Permalink Allt & Ingenting Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback