Bellys Place

- 31 Augusti -

2010-08-31 @ 21:09:26

Jag startade väl denna bloggen för att få ut mina tankar/känslor på nåt vänster. Denna ständiga oron över framtiden - efter mer än ett missfall.. Hur kommer min framtid se ut? Kommer jag kunna få barn? Är det nåt allvarligt fel på mig? och så den höga pressen om att inte misslyckas. Jag hoppade av skolan efter första termin i 2:an på gymnasiet, nu har jag börjat studera igen o vill verkligen visa alla lärare,alla elever, att jag kan jag med. Jag kommer lyckas den här gången..Idag mår jag bra i skolan, men kanske inte i mig själv. Paniken stiger när skoldagen börjar närma sig sitt slut, jag vill inte hem. Inte till alla problem som existerar utanför skolgården.
Det är väl vad jag kommer att skriva om, och så klart vardagen med kompisarna, dans, musik & mycket mer!:)

Permalink Allt & Ingenting Kommentarer (0) Trackbacks ()